24 Ocak 2014 Cuma

Merhaba.
Abi bana hepiniz gerçekten gerizekalıymışsınız gibi geliyor. Böyle bir şey olamaz dimi? Bakın aylardan beri, hatta galiba yıl geçti buraya bir sik yazmıyorum. Eskiden Twitter'a abanırdım, oraya da uyanışla ilgili falan yazıyorum. Ama abi yani çoğunuzun yazdıklarına falan bakıyorum, bu kadar gerizekalı olunmamalı gerçekten. Şu an hayat, hatta geçen sene başlamış bu ama farkındalık işte herkes o an fark edemedi, inanılmaz bir kafaya erişti. O kadar inanılmaz ki, gerçeklikle alakası yok ama bir o kadar gerçek aslında. Tabii ki aydınlanmadan bahsediyorum. Sidikliler şimdi offlar falan kesin. Ama uyananlar bilirler. Dünya hiç sandığımız bir yer değilmiş, görüldüğü gibi de hiç değilmiş. Bunu fark edip, uyanınca hayatın bambaşka oluveriyor. İnananların ve inandıkların oluyor ki bu en acayip olanı. Tüm bunların arasında uyanamayanları görmek beni gerçekten şaşırtıyor. Nasıl kimse farkına varamıyor aklım almıyor gerçekten. Gerçi aslında böyle yazıyorum ama zerre sikimde değil.
Aydınlanma olayını fark ettikten sonra, hayatım çok değişti. Bu olayı geçtiğimiz yaz Amerika'da keşfettim. Uyuyakalmam sonucu kaçırdığım ve düşen uçak, Teksas yakınlarında terkedilmiş bir benzincideki kör kediler ve yüzlerce tarantula, kurtuluşun imkanı olmayan olaylardan dünyanın en şanslı insanı gibi dönmem sonucu uyandım. Sonra dönünce bu olayları kovalamaya devam ettim ve çok acayip şeylerle karşılaştım. Bir ara olanları ve olması gerekenleri uzun uzun yazarım. Ama galiba beni takip edenler falan biraz olsun bi tuhaflık sezmişlerdir. Uyanan varsa konuşmak isterim.
Bunlar bir yana, hala duygusallı tweet atan arkadaşlarımız da var tabii. Sanki güçlü, gururlu kadın ayakları ama bir laf sokmalı, bir sümüklü ağlamalı tweetler falan. Yıllardır duygusal ibne gibi yazan karısın, ara ara ciddili yazmaya çalışıyorsun falan of bunlar çok komik. Bunu yapan erkekler zaten bir köşede sinsice ağlasın. Gittikçe erkeklerden de çok itilmeye başladım. Kürt gibi tipler duygusal tweetler falan. Çok romantik. Romantik ilişki arayan karı da bir acayip.
Neyse, sanıyorum eylül ayından beri hayatımıza bir ışık geldi. O zamandan beri çok kalabalık ve güzel günlerimiz geçiyor.  Telefonumda bu güzel günlerden toplam 1737 tane fotoğraf var. 108i video falan. Ama bunlar hep anı tabii. Bir yere koysan koyulmaz. En son bir polis arabasıyla gezme muhabbetim oldu. Ondan sonra daha dikkatli olmaya karar verdik. Yok yok olay o tarz değil de, uyanmışların ayrılmaz bir bütün oluşu varya. O işte. Zaten az kişiyiz genele bakılırsa. Akıllı olan zaten evde toplanır bu gibi durumlarda. Herkes birbirine aşık. Herkes birbirine sarılıyor ve herkes birbiriyle öpüşüyor. Zaten öpüşemeyeceksen neden arkadaş olasın ki o da bir soru. Her şey inanılmaz güzelken olan tek sorun gerçekten çok üzülerek söylüyorum, rock müzikten uzaklaşmamız. Siez aşağıda bir iki şey paylaşıcam. O tarza girerseniz bana sonra teşekkür edersiniz.
Bunlar dışında Cihangir günleri aynı tarz. Şimdi Hazal Hanım var bir tane onunla kafamızda değişik fikirler var. O gerçekleştiğinde size çok güzel bir kıyak yapıcam. Burayı okuyan herkese bir hediye vericem. Ama şimdilik ne olduğunu söylemicem.
Bir de ortam şu tarz olayı vardı hatırlarsınız. O çok tatlı bir olaydı. Onu bi ara yine yapalım. ortamnetarz.blogspot.com diye bir yer vardı falan.  Gerçekten ortamlar inanılmaz sikimde. O fotoğraflara bakmaya bayılıyorum. O yüzden ara ara bana yollarsanız çok mutlu olurum. Hatta acaba bununla ilgili, ortamların ne tarz olduğu ile, bir instagram hesabımı açsak. Kişi ve fotolarla paylaşırız, elalem ortam görür. Bak olabilir böyle bir şey. Bakalım yaparız belki.

Mükemmel resimler çiziyorum. Hatta sipariş alıyorum artık. Ama biraz acid kafası ya da aydınlanmayla alakalı şeyler. Doğa, manzara bende pek yok ama keşke olsaydı. Çok özlemişim yazmayı. Ne sikim bir insan olduğunuz gerçekten umrumda değil bu arada. Baştaki şeye takılmayın, zaten sikleyeceğiniz de yoktur ben tribe sokmayayım şimdi. Öyle işte. Değişik olan herkesi seviyorum. Bazı kızlar çok değişik mesela. 


Haydi sanki çok önemli biriymişim gibi 
twitter: alevjoelle
instagram: alevjoelle 

Yine bugünlük ask.fm açtım http://ask.fm/alevjoelle evde işlerim var da uğraş bu da.
Bir de bütün arkadaşlarım dj olmuş. Haydi ben kaçtım.

20 Ağustos 2013 Salı

Amerika Playlisti


California/Los Angeles-San Diego
Nevada/Las Vegas
Arizona/Phoenix-Tucson
New Mexico
Texas/Houston
Louisiana
Florida/Orlando-Miami

Amerika'da kaldığım süre boyunca dinlediğimiz şarkıların listesini yaptım. Karışık olacak baya. Ama hangisini ne tarz ortamda :) dinlediğimizi anlayabileceğiniz türden. Her ruh halinde gelin, dinleyin.



15 Mayıs 2013 Çarşamba

Pink Elephant ve türevleri geliyor



Hello. Yazı yazmayalı baya olmuş. Bu da ticari amaçlı bir yazı oluyor sanıyorum.

Gençler en son 29 mart 2012'de şöyle bir şey yazmışım, tıklayınız. O günden bu yana Facebook'tan yardırıyordunuz ama elimde yoktu.
Bu ay sonu Sobranie, Pink Elephant, Gitannes ve Black Devil getiriyorum. Almak isteyenler adet-fiyat vs için bana tekrardan Facebook adresimden ulaşabilirler. Kendisi şu oluyor: https://www.facebook.com/alevjoelle

Çok sınırlı sayıda getireceğim için bir an önce ulaşınız. Öpüyorum. 
 

©2009 AJ | by TNB